„ ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების და მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...“ ამ მოდულის მეშვეობით გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს,21 საუკუნის უნარჩვევებს გავეცანით და ბლიუმის ტაქსონომიის სააზროვნო კითხვები დავამუშავეთ. პროექტის გეგმის შაბლონზე მუშაობა (ტემის შერჩევა, სტანდარტის მისადაგება, ამოცანები, მიმართულების მიმცემი კითხვების შერჩევა) 21-საუკუნის უნარჩვევები ესგ ბლუმის ტაქსონომია მნიშვნელოვანია: მეორე მოდული, პირველი აქტივობა 21-საუკუნის უნარჩვევების და სტანდარტის შერჩევა, ბლუმის ტაქსონომიით შეფასება (გადის თუ არა მაღალ სააზროვნო უნარებზე)
წარმატებები თამუ
ОтветитьУдалитьრეფლექსია არის მოკლე და კონკრეტული.გვაჩვენებს შეფასების ძირითად პრინციპს-მოსწავლეზე ორიენტირება
ОтветитьУдалить